lauantai 7. huhtikuuta 2012

mun synttäreistä.

Mulla oli viime maanantaina synttärit, joten keräsin kasaan sekalaisen tyttöporukan ystävistäni ja kutsuin syömään ulos. Menimme porukalla Toreroon syömään, mistä mulla ei ole kuvatodisteita, mutta lahjuksista räpsin muutaman kuvan, kun kaikki ovat niin kivoja.
sain enkelin, jolla on laukussaan unelmia, sekä pätkis mini bites -pussin :)

Sinulle on postia ja Fazerin marjasuklaalevy. namskis.

ihana Marimekon kulho 

sivistystä ja muumi-peltipurkki, jonne voi piilottaa vaikkapa namskuja.

alkutuuli, kuulemma sopii pölyisiin tunnelmiin.
Mulla oli kivat synttärit ja olin positiivisesti yllättynyt, miten kivasti porukka tuli juttuun, vaikka ystäviä olin kutsunutkin monesta eri porukasta. Masu tuli täyteen maukkaasta pariloidusta lohesta, eikä edes flunssan rippeet haitanneet tunnelmaa kovinkaan pahasti. Suurta ikäkriisiäkään en ole toistaiseksi kehitellyt, ehkä parin vuoden päästä sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti