sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Anun vaihtoehtovappu

Mun hilpeät vappukamut. Luuv ya.
Mun vappu meni siis valtavan hilpeissä tunnelmissa, kun keväinen flunssa iski mua lekalla. Viikon luontoäänet ovat olleet köhköh, atshii ja trööt... ja kyllä, saat ihan itse päätellä, mitä kaikkea ne kuvaavat. Vappuaatto ja vappupäivä olivat mulla kuumeisia päiviä: jopa Greyn anatomian katsominen olisi vienyt liikaa aivokapasiteettia, joten tyydyin tuijottamaan lifestyle-ohjelmien kirjoa ja feispuukkailemaan nettiin eksyneille vappuilijoille.

Nyt voin jo paljon paremmin yskästä ja nuhasta huolimatta, joten mökkihöpertyminen vaivaa hiukan. Ehkä huomenna voisi lähteä vaikkapa kävelylle hetkeksi tai jos jaksaisi herätä aamulla messuun. Kymppimessu voi olla haaste, kun flunssailun vuoksi olen nukkunut reilusti puolille päivin useana päivänä.

Ja kuva tästä mun kiristyslakistani.
Yleisenä huomiona voin kertoa, että yo-lakki puristaa päätä. On kuulemma yleinen ongelma kaveripiirissä ja yleisesti lakkikansan keskuudessa, joten googlailin ja päädyin blogeihin, joissa valiteltiin samaa ongelmaa. Blogien ja kommenttien perusteella lakin nahkainen päänympärys ajan kanssa kutistuu, minkä vuoksi siis lakki kiristää päätä. Pääni ei ole siis kasvanut "ahkeran" opiskelun seurauksena, vaan hattu on vain mennyt kutistumaan - mokomakin lätsä. Luin myös, että lakin voi halutessaan viedä venytettäväksi - ehkä kehittelen oman venytystaktiikkani ensi vappua odotellessa...tai sitten en.

Ja miksi minä jorisen jostain yo-lakista?! KOSKA mulla ei ole ollut paljoa älykkäämpääkään tekemistä viime päivinä, paitsi Greyn anatomia eilen ja tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti