torstai 10. helmikuuta 2011

Kääks! Minne oon matkalla?!

Mie lähden huomenna Tampereelle, jätän tentin välistä ja hyppään puolilta päivin junaan. Olen yhden yön ystäväni luona siellä ja lauantaista sunnuntaihin nuorten luottamushenkilöiden koulutuksessa Ilkon leirikeskuksessa. Nyt mun pitäisi pakata, aina yhtä vaikeaa, vaikka olenkin viime vuosina varsin paljon pakkaillut kamojani erinäisille leireille.


Viikonlopussa on jännitysmomentteja: VR, julkisella bussilla leirikeskukseen pääseminen, mulla ei ole entuudestaan tuttuja siellä kouluttautumassa ja sitten taas VR. Uudet ihmiset ja paikat ovat jännittäviä, ehkä jopa pelottaviakin toisinaan. Miettii, entä jos kukaan ei haluakaan hengailla mun kanssa? Tulenko hyväksytyksi? Minkähänlaisia ihmisiä siellä on? Entä, jos ne onkin ihan erilaisia kuin mie? Entä, jos mie oonkin ihan pihalla kaikesta, mitä siellä käsitellään? No, tuskin se haittaa, koska oppimaanhan mie sinne oon menossa.


Musta tuntuu, että kaikki jossain määrin jännittävät uusia juttuja. Myös sosiaaliset ja leireilykonkarit, joihin miekin kai kuulun.


ps. jos tunnet piston sydämessäsi, että olet tuonne koulutukseen menossa, ilmoita itsestäsi mulle. Eksytään yhdessä bussilla jonnekinpäin Kangasalaa...siellä kai se leirikeskus on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti