maanantai 16. tammikuuta 2012

Anun mielenkiintoinen elämä

Mun elämäni on erittäin mielenkiintoista. Ai, etkö usko? No älä huoli, en usko minäkään. Silti aion kertoa päivästäni jotain, koska tänään mulla oli erityisen kiva päivä.

kökkö kuva, kiva tukka.
Kävin kampaajalla, istuin siellä kaksi ja puoli tuntia, mikä on aika kauan. Mulle laitettiin tuhkanvaalea väri ja vaaleita raitoja sekä mun epäsymmetrinen hiustyyli leikattiin klassisen tyylikkääksi polkaksi. Tykkään kovasti. Katselin kampaajan föönatessa mun tukkaa, että tulipas väristä aivan ihana.

Äänestin, koska sillä tavalla voi vaikuttaa asioihin, tai ainakin toivon voivani äänelläni vaikuttaa Suomen tulevaisuuteen edes jollain tavalla. Jokainen ääni on kannanotto, tosin joissakin tilanteissa äänestämättäjättäminen tai tyhjän äänen antaminen on myös varteenotettava vaihtoehto. Ei mua pahemmin politiikka kiinnosta - vaikuttaminen toisinaan sytyttää.

Löysin Jonnan Unelmien ammattilaiset -synttärinaamiaisiin osan asustani. Fidasta lähti matkaan vaaleanpunainen miesten kauluspaita, mutta enempää en kerrokaan asustani täällä toistaiseksi. Tykkään naamiaisista, mutta keskiviikkona mulla on kiireinen päivä, joten en taida pystyä kovinkaan antaumuksella laittautumaan tällä kertaa.

Söin Houkutuksessa vuoden ekan Runebergin tortun. Oli hyvvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti