keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Pimennossa.

Tänään olen ollut kännykkäpimennossa. Dna päätti pistää liittymäni kiinni, ei vain ilmoittanut mulle etukäteen. Istuinkin sitten lähes tunnin dna-kaupassa, kun yrittivät selvittää, mistä on kysymys. Ilmeisesti ei ollut onnistunut liittymän vaihtaminen minun hallintaani.


Ihmeellisen hyvin olen kuitenkin selvinnyt tänään, vaikken olekaan saanut keneenkään puhelimitse yhteyttä enkä itsekään ole ollut tavoitettavissa. Tosin on mulla ollut orpo olo, kun olen tottunut olemaan tavoitettavissa ja viime kuukausina myös surfailemaan puhelimella netissä. Ehkäpä tällainen pakotettu tauko tekee ihan hyvää, antaa perspektiiviä taas.


Maailma ei taida sittenkään kaatua ilman kännykkää, mutta helpompaa elämä on tekniikan kanssa - tai ainakin viihdyttävämpää. Tottumuskysymys tämäkin.


Toivon kuitenkin, että liittymäni toimisi jo huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti